Специфікації API (Американський Інститут Нафти) для бензинових двигунів.

Тут наведено поточні та попередні категорії послуг API. Власникам транспортних засобів слід ознайомитися з посібниками з експлуатації, перш ніж переглядати ці таблиці. Масла можуть мати більше одного рівня продуктивності.

Для автомобільних бензинових двигунів остання категорія обслуговування API включає характеристики ефективності кожної попередньої категорії та може використовуватися для обслуговування старих двигунів, для яких рекомендовані оливи попередніх категорій. 

SPSN-PlusSNSM

Примітка: літери «SI», «SK» і «SO» були випущені з послідовності літерних позначень для категорій послуг API через їх загальний зв’язок з іншими організаціями чи системами.

Категорія
Статус Сервіс
SP поточний Представлений у травні 2020 року, призначений для забезпечення захисту від низькошвидкісного попереднього запалювання (LSPI), захисту від зносу ланцюга ГРМ, покращеного захисту від високотемпературних відкладень на поршнях і турбокомпресорах, а також більш суворого контролю над шламом і лаком. API SP з Resource Conserving відповідає ILSAC GF-6A, поєднуючи продуктивність API SP з покращеною економією палива, захистом системи контролю викидів і захистом двигунів, що працюють на паливі, що містить етанол, до E85.
SN поточний Для автомобільних двигунів 2020 року і старших
SM поточний Для автомобільних двигунів 2010 року випуску та старіших.
SL поточний Для автомобільних двигунів 2004 року випуску та старших.
SJ поточний Для автомобільних двигунів 2001 року випуску та старших.
SH Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості бензинових автомобільних двигунів, виготовлених після 1996 року. Може не забезпечувати належного захисту від накопичення шламу двигуна, окислення або зносу.
SG Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості бензинових автомобільних двигунів, виготовлених після 1993 року. Може не забезпечувати належного захисту від накопичення шламу двигуна, окислення або зносу.
SF Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості бензинових автомобільних двигунів, виготовлених після 1988 року. Може не забезпечити належний захист від накопичення шламу двигуна.
SE Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості бензинових двигунів автомобілів, виготовлених після 1979 року.
SD Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості бензинових двигунів автомобілів, виготовлених після 1971 року. Використання в більш сучасних двигунах може призвести до незадовільної роботи або пошкодження обладнання.
SC Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості бензинових двигунів автомобілів, виготовлених після 1967 року. Використання в більш сучасних двигунах може призвести до незадовільної роботи або пошкодження обладнання.
SB Застаріле УВАГА : Не підходить для використання в більшості бензинових двигунів автомобілів, виготовлених після 1951 року. Використання в більш сучасних двигунах може призвести до незадовільної роботи або пошкодження обладнання.
SA Застаріле УВАГА : Не містить добавок. Не підходить для використання в більшості бензинових двигунів автомобілів, виготовлених після 1930 року. Використання в сучасних двигунах може призвести до незадовільної роботи або пошкодження обладнання.